Contactează-ne
CG&GC HiTech Solutions

Achiziții de Echipamente, Software și Servicii IT

Te ajutăm să beneficiezi de finanțare între 20.000 € – 100.000 € pentru achiziții de Echipamente, Software si Servicii IT
Contactează-ne
Programul De Finantare Nerambursabila Digitalizarea IMM-urilor se adreseaza firmelor care au o vechime de cel putin un an, prin intermediul caruia se pot obtine intre 20.000 si 100.000 Euro pentru achizitii de Echipamente, Software si Servicii IT.
• 20.000 € și 30.000 € pentru microîntreprindere;
• 20.000 € și 50.000 € pentru întreprindere mică;
• 20.000 € și 100.000 € pentru întreprindere mijlocie;

Valoare finantare
• 20.000 € și 30.000 € pentru microîntreprindere;
• 20.000 € și 50.000 € pentru întreprindere mică;
• 20.000 € și 100.000 € pentru întreprindere mijlocie;
Scopul proiectului
Realizarea unei investitii pentru digitalizarea afacerii
* Perioada de implementare este de maxim 9 luni
Intensitate finantare
90% Finantare cu fonduri nerambursabile, 10% Cofinantare
Eligibilitate beneficiar
Microîntreprinderi, Întreprinderi Mici și Întreprinderi Mijlocii înființate în mediul urban și rural, inclusiv București-Ilfov care NU își desfășoară activitatea în sectorul TIC (nu are ca activități autorizate 2611, 2612, 2620, 2630, 6201, 6202, 6203, 6209, 6311, 6312, 7211, 7219). Vezi criterii de eligibilitate si lista codurilor CAEN excluse de la finantare
Perioada de depunere previzionata
Lansare ghid:
Decembrie 2022
Depunere proiecte:
Februarie - Iunie 2023
Cadrul legal
Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR)
Pilonul III (Act de operaționalizare inițial: Hotărârea Guvernului României nr. 677/august 2020)

Investiții si cheltuieli eligible

Cheltuieli aferente achizitionarii de hardware TIC, dispozitive si echipamente aferente (inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere in funcțiune), justificate din punct de vedere al implementarii aplicatiei de proiect. Sunt excluse elemente de mobilier care nu au legatură cu functionarea produselor/aplicatiilor informatice implementate prin aplicația de proiect;
Servicii si solutii CG&GC:
Servere, storage-uri si UPS-uri
PC-uri, laptopuri, tablete, monitoare
Periferice si accesorii
Servicii de instalare si configurare
Cheltuieli aferente realizarii retelei LAN necesara pentru implementarea aplicatiei de proiect;
Servicii si solutii CG&GC:
Servicii de proiectare, WiFi Site Survey, configurare LAN & WiFi
Echipamente active de retea (switch-uri, routere, access point-uri, etc.)
Echipamente pasive de retea (rack-uri, patch-panel-uri, conectica etc.)
Centrale telefonice
Cheltuieli aferente achizitionarii si/sau dezvoltarii aplicatiilor software/licentelor necesare implementarii aplicatiei de proiect, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, inclusiv soluțiile de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation;
Servicii si solutii CG&GC:
Solutii de comunicatii (Business Email, VPN, Solutii de teleconferinta)
Solutii de securitate (Firewall, EndPoint, Protection, Multi Factor Authentication, Mobile Device Management)
ERP – software financiar-contabil, gestiune, salarizare, resurse umane, mijloace fixe etc.
CRM – software pentru gestionarea relatiei cu clientii
Ticketing – software pentru gestionarea incidentelor de service si suport
DMS – software pentru managementul documentelor
Aplicatii specifice – software pentru productie, project management, mentenanta, business intelligence
RPA – Robotic Process Automation
Cheltuieli aferente achiziționarii licențelor software pentru server, a licențelor necesare operării calculatoarelor personale tip desktop/portabile, a licențelor software antivirus precum și a pachetelor software tip office;
Servicii si solutii CG&GC:
Sisteme de operare si baze de date server
Platforme virtualizare si back-up server
Solutii de productivitate office (Microsoft 365, Aplicatii Office, planificare activitati echipa, management documente si fluxuri, stocare cloud)
Cheltuieli aferente achizitionarii / realizarii unui website de prezentare a companiei (maximum 10.000 lei);
Cheltuieli aferente închirierii unui nume de domeniu nou “.ro” direct de la furnizorul național de domenii “.ro”;
Cheltuieli aferente închirierii soluției de semnătură electronică;
Cheltuieli aferente achiziționării de aplicații informatice specifice pentru persoanele cu dizabilități;
Cheltuieli aferente achiziționării soluțiilor IT pentru comerțul electronic;
Cheltuieli aferente instruirii personalului care va utiliza produsele implementate/ achiziționate și cel care va asigura mentenanța;
Cheltuieli aferente achiziționării de servicii de consultanță pentru elaborarea documentațiilor necesare pregătirii aplicației de proiect propusă spre finanțare și/sau managementul aplicației de proiect (inclusiv elaborarea documentațiilor necesare implementării aplicației de proiect);
Achizitie a serviciilor de auditare intermediara/finala, financiara (conform reglementarilor nationale in domeniul financiar-contabil) și tehnica (din perspectiva corespondentei rezultatului aplicatiei de proiect cu aplicatia de finantare si obiectivele POC);

Care sunt pașii?

1. Verificarea eligibilității beneficiarului

(verificăm dacă vă încadrați în criteriile de selecție pentru a beneficia de fonduri)

2. Audit IT&C și digitalizare

(efectuăm analiza activității și infrastructurii IT a companiei dvs pentru a identifica nevoile esențiale)

3. Întocmirea și depunerea documentației și a cererii de finanțare

(firmele de consultanță partenere vor întocmi și depune cererea de finanțare)

4. semnarea contractului de finanțare

5. Implementarea proiectului

(furnizăm și implemnetăm soluții le IT&C conform proiectului de finanțare)

Care sunt pașii?

1. Verificarea eligibilității beneficiarului
(verificăm dacă vă încadrați în criteriile de selecție pentru a beneficia de fonduri)
2. Audit IT&C și digitalizare
(efectuăm analiza activității și infrastructurii IT a companiei dvs pentru a identifica nevoile esențiale)
3. Întocmirea și depunerea documentației și a cererii de finanțare
(firmele de consultanță partenere vor întocmi și depune cererea de finanțare)
4. Semnarea contractului de finanțare
5. Implementarea proiectului
(furnizăm și implemnetăm soluții le IT&C conform proiectului de finanțare)

Solicită o evaluare gratuită!

Contactează-ne pentru a verifica eligibilitatea companiei tale.
Contactează-ne
CG&GC HiTech Solutions

Ce spun clienții despre noi

© 2022 CG Hitech Solutions. Toate drepturile rezervate. CREATED BY Creative Marketing.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram