Contactează-ne

Soluții Printing

Optimizare | Reducere costuri | Securitate | Raportare | Control
Implementăm sisteme integrate de imprimare-copiere-scanare.
Beneficii

Soluții de printing facilitate de aplicații software cheie, precum:

Management
Pentru administrarea volumelor și tipului de imprimării precum și pentru autentificarea utilizatorilor
Monitorizare
Pentru monitorizarea dispozitivelor de imprimare în mediul clientului
Descoperirea dispozitivelor
Pentru analiza și design-ul necesar planificării și implementării unei astfel de soluții.
Transport
Al documentelor scanate către diverse destinații: servere de fax, depozitare de documente sau workflow-uri.

Gestionare eficientă

Companiile au mai multă hârtie și fișiere digitale decât pot gestiona. Noi vă putem ajuta să organizați conținutul, să reduceți costul, să eficientizați procesele și să imprimați mai eficient si mai ieftin prin serviciile noastre administrate pentru birou.

Conceptul de “Managed Print Services” reprezintă managementul activ și optimizarea dispozitivelor de imprimare precum și a proceselor de business corelate.

Obiective:

Reducerea și controlul costurilor
Productivitate
Securitate și conformitate
Automatizarea proceselor bazate pe hârtie

Beneficii

Reducerea costurilor cu imprimarea cu până la 30%
Transparența completă și continuă a costurilor
Reducerea mijloacelor fixe în balanța companiei
Înaltă disponibilitate a dispozitivelor de imprimare
Satisfacția utilizatorilor
Managementul flotei de dispozitive
O singură factură de procesat
Help desk proactiv pentru utilizatori
Service Level Agreement (SLA)
Single Point of Contact (SpoC)

Etape de implementare

1

Analiză
Vom efectua o evaluare cuprinzătoare a mediului de imprimare, a infrastructurii de documente și a fluxurilor de lucru. Acest lucru vă va oferi o baza corectă a cheltuielilor curente în imprimare.

2

Proiectare
Apoi, vom dezvolta o foaie de parcurs pentru starea viitoare ideală, optimizarea fluxurilor de imprimare, reducerea costurilor de administrare și întretinere și proiecția de reducere a costurilor.

3

Implementare
Instalarea și configurarea echipamentelor noi, dacă este cazul, a software-ului de management.

4

Training
Instruirea utilizatorilor in vederea utilizării soluției.

5

Suport tehnic
Monitorizarea sistemului, remedierea erorilor și nefuncționalităților remote sau on site, în funcție de natura problemei, cu timp minim de nefuncționare a sistemului 0.01%.

Parteneri printing

PaperCut

Ysoft SafeQ

Canon Uniflow

Kyocera – MyQ

Cere oferta
Recenzii

Ce spun clienții despre noi

© 2022 CG Hitech Solutions. Toate drepturile rezervate. CREATED BY Creative Marketing.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram